آخر عشق چی میشه ؟!

سلام !

آپ امروز رو میخوام با یه نظر سنجی که توی وبلاگ یکی از دوستام دیده بودم شروع کنم !

به نظر شما آخر عشق چی میشه ؟!

۱- ازدواج !

۲- عشقی وجود نداره ؟!

۳- شماره ی کپنش رو کی اعلام میکنن !؟ منظورش عشقه !

۴ - ها .....

البته من خوشبختانه به این مصیبت هنوز گرفتار نشدم و شرمنده عاشقارو درک نمیکنم ! خدا بیامرزتت احمد عشقی ! کجایی که یادت بخیر !


ار اونجایی که آپ امروز ما به یاد احمد عشقی و در باره ی عشق و عاشقیه این عکسم به افتخار هر چی عاشقه میزارم اینجا !

توضیحات : باید خدمت دوستای بلاگ اسکایی عرض کنم که این احمد جون یه آدم خلی مثل خودم بود که با هم توی بلاگفا وبلاگ گروهی داشتیم!‌ بعد یه دفه زدو عاشق شد و از من جدا شد ! این کاره دل دیگه چکارش میشه کرد !

 منتظر نظراتتون هستم !

فعلا بای !

نظرات 9 + ارسال نظر
علی دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.alisalar.blogsky.com

سلام :
من بروزم خوشحال میشم سر بزنید
نظر فراموش نشه

بهار دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

اینکه آخرش چی میشه مهم نیست. مهم اینه که وقتی تجربش می کنی دیگه هیچوقت حتی تا آخرین روز زندگیت از یادت نمیره.(ایشالله خدا قسمتت کنه)

سلام بهار خانوم !
راستش با قسمت اول جملتون کاملا موافقم !‌اما شرمنده قسمت دومش که فرموده بودین ایشلا خدا قسمتتون کنه رو نفهمیدم
!‌اگه ممکنه یه توضیخ مختصر دربارش بدین !
ممنون میشم !
به منم سر بزنین و نظر یادتون نره !
فعلا بای !

کاظم دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

اخر عشق هیچ اتفاقی نمی افتد
چون عشق پایانی ندارد
عاشق اگر دچار عشق واقعی شود دیگر انتهایی برای عشقش
نمی توان در نظر گرفت

حسام عشق بسیار خوب است و بسیار بد
عشق درست و پاک و دو طرفه می تواند باعث تکاپو پیشرفت زندگی و.... بسیاری از خوب ها برای عاشق شود
و اگر یک طرفه و .. باشد چنان به زمین گرم می زند تو را که فکر عاشقی هم نکنی

از چیزی که شما نوشتید بیشتر عشق دختر و پسر را می توان برداشت کرد
ولی عشق را می توان به خیلی چیز ها و کسها داشت

موفق و عاشق باشی

سلام آق کاظم !
حال شما خوبین !
ممنونم از اینکه به من سر زدینو نظرتون رو راجع به آپم گفتین !
من با حرفای شما کاملا موافقم ولی همین طور که مستحضر هستین نوشته ی های این وبلاگ کاملا طنزه ! و طنزم به زیر ذربین بردن مسائل هست ! و از دید عشق هم اگر بخوایم طنز پردازی کنیم عشق بین دو نا هم جنس بهترین سوژه هست !
ممنونم از نظرت بازم پیشم بیا
منتظرم .....
فعلا بای !

الهام سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام

اره خدا بیامرزه احمدو بچه ی خوبی بود

نمیدونم اخر عشق چی میشه اما میدونم
ازدو.اج نمیشه هر چی بشه
حاضرم سر هر چی بگی شرط ببندم

خدا نکنه هر کی عاشق میشه همه رو فراموش کنه
ما که نشدیم
کی عشق ما میشه؟؟؟؟؟؟؟/
خبرم کن اپ کردی

مینا سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ http://parsiavooshan.blogsky.com/

سلام آقا حسام
ممنون از اینکه به وبلاگ من سرزدین
من هم قبلا توی بلاگفا بودم هرچند هنوز اون وبلاگم رو دارم و حذف نکردم ولی اومدم بلاگ اسکای به نظر خوب میاد تا ببینیم میتونم بمونم یا نه

سلام مینا خانوم !خیلی ممنونم که به من سر زدین !
منو شما یه جورایی همدردیم !
خوشحال میشم دوست بلاگ اسکایی مثل شما داشته باشم !
بازم پیشم بیا !
منتظرما .....
فعلا بای !

احمد و کیانا سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://kianaasal.blogfa.com

گفتم که احمد زنده مونده .
خل هم نیست ,البته تورو نمی دونم ولی میدونم که احمد خل نیست .
تو برو به فکر خودت باش حسام جان که اگه راست بگی و عاشق نباشی( که البته من باور نمیکنم .)خیلی .......؟؟؟!!!
البته ببخشیدا
تقصیر خودت
هی پاتو میذاری رو دم من ......!!!!!

نازنین سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.nazzgolak.blogsky.com

کمک کن تا...
زیر سایه امن ترین سایه بان هستی دلواپس دلواپسی های یکدیگر باشیم.
منتظر عبور نیلوفری شما از کوچه های قلبم هستم...
<><><><><>...

آیدا پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام
ممنون به من سر زدین ..
جواب سوال رو نمیشه داد چون گزینه ی مورد نظر رو نداره !‌
از عکس هم ممنون قشنگه ..

حمید جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.narvaan.blogsky.com/

سلام
حسام جام امیدوارم همیشه موفق باشی
طراحی وبلاگت خیلی زیباست.
مطالبت هم فکر می کنم باید به زیبایی وبلاگت باشن
در مورد پیشنهادی که داده بودی خوشحال می شم لینک بدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد